sunnuntai 5. helmikuuta 2023

Pen Pal Search

Minulla oli teini-ikäisenä ulkomaalaisia kirjekavereita. Muistan kuinka hauskaa oli huomata kirje postilaatikossa ja kiiruhtaa lukemaan se. 

Vanhanaikaiset kirjeet ovat tietysti kaikkien mielestä so last season, eihän kukaan kirjoita enää kirjeitä. Paitsi minä. Löysin youtubessa seuraamaltani sivulta pen pal searchin ja laitoin ilmoituksen sinne. Nyt minulla on jo kaksi kirjekaveria, toinen Saksasta ja toinen Singaporesta. Kirjekaveruuteen kuuluu kirjeiden kaunis ulkonäkö. Minulla on ollut jo kauan paljon bujo-harrastuksessa kertyneitä ylimääräisiä tarroja, ja nyt minulla on niille käyttötarkoitus!




Kaksi muuta kuvaa ovat helmikuun bujostani, jossa mennään tämä kuukausi erittäin minimalistisella set upilla. Meditaatio on palannut elämääni vuosien jälkeen ja vaikka trackerit eivät yleensä bujossa ole minun juttuni, niin toivon, että tästä tulee sellainen. Tarkoitus on siis värittää yksi säde aina, kun teen meditaation päivän aikana.  





2 kommenttia:

  1. Minäkin tykkään kirjoittaa kirjeitä, pitäisi ensin löytää kaveri jonka kanssa kirjoitella. Mulla on tällä hetkellä kolme eri bujoa, 1 teen ehkä enempi päivä/ viikko merkintöjä. Pari muuta toimii muistiinpanoja/ päiväkirja merkintöihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, voit laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen hannaleena_tikka@hotmail.com jos haluat kirjoitella.

      Poista