tiistai 22. helmikuuta 2022

Päivä Hämeenlinnassa


Kotona Suomessa olen viettänyt jo pari päivää ja ilmastoshokki on ollut kyllä täydellinen. Tänään koin sen vahvasti matkustaessani Hämeenlinnaan junan ollessa tunnin myöhässä.

Vierailin ihanan kalligrafiaopettajani Kaisa-Leenan luona. Nyt käsityön taiteen perusopintojen tultua päätökseen minulla on aikaa panostaa kalligrafian ihmeelliseen maailmaan perehtymiseen. Kirjansidonta  liittyy vahvasti kalligrafiaan ja aionkin sitä opiskella lisää jossain vaiheessa. Olen päättänyt omistaa joka lauantai pari tuntia kalligrafian harjoitteluun, jospa näin  pystyisin etenemään opinnoissani nopeammin kuin tähän mennessä. Tällaista harjoittelua tänään: (tuon nimen on kirjoittanut opettaja, muut minä)



Myös dark academia -aiheisesta bujostani on tulossa postaus myöhemmin, olen valinnut huhtikuun teemaksi Alphonse Muchan. Stay tuned.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti